מכללות » לימודי תעודה » קורס מזכירות ביטוח

קורס מזכירות ביטוח

השאר פרטים ליצירת קשר עם נציג מטעם האתר אודות
קורס מזכירות ביטוח, השירות הינו בחינם!
רשימת מכללות
סמן

סמנו מכללות ומוסדות לימוד ומלאו פרטים בתחתית העמוד ליצירת קשר!

מיקום בארץ: ויצמן 53,תל אביב
השאר פרטים ונציגי המכללות שסימנת יצרו איתך קשר בהקדם
איפה היית מעדיף ללמוד?



לימודי מזכירות ביטוח

אז איך נראה יום בחייהם של העובדים במזכירות ביטוח?

קורס מזכירות ביטוח מהווה הכשרה מקצועית מלאה ומתגמלת כלכלית לנוטלים חלק בתחום הביטוח במזכירויות חברות הביטוח או בסוכנויות השונות. איך נראה יום בחיי המועסקים בתחום מזכירות הביטוח, מזכיר או מזכירה? תחום האחריות של העוסקים במזכירות הביטוח, ויש לשים לב שהפניה כמובן היא לגברים ולנשים כאחד, הוא נרחב במיוחד, ועבודת המזכירות כוללת פעילות ענפה של ניהול משרד כמו גם עבודה פרונטאלית בשרות הקהל ובתווך בין סוכני הביטוח ומנהלי המשרד לבין הקהל. העבודה כוללת הבטים שונים ובכללם סיוע בניהול תיקי הלקוחות, הפקת פוליסות ביטוח, בצוע שנויים בפוליסות, וטפול מלא בכל ניהול הניירת והפרוצדורות במשרד.

העוסקים במזכירות ביטוח זמינים לפניות וברורי קהל הלקוחות, ואמורים להיות מקצועיים ולסייע לסוכני הביטוח במשרד – לסייע להם. עליהם למשל לקחת את כל הפרטים הספציפיים הנחוצים מיד ברגע התאונה, או לאחריה בזמן התביעה או הפוליסה, ולהעביר את המידע בצורה מהימנה ומקצועית לסוכן הביטוח והלאה בצינורות המקובלים ובשרשרת התהליך.

מכאן שלימודי קורס מזכירות ביטוח מעניקים למשתתפיו ובוגריו לעתיד את הידע הבסיסי ההכרחי בתחום הביטוח לביצוע חלק יעיל ומלא של התפקיד עליו הם אמונים. תפקיד נוסף שמשרת קורס מזכירות ביטוח, הוא בעצם ההכנה לקראת הבחינות הקבועות המקצועיות של משרד התעשיה המסחר והתעסוקה, המהווים תנאי לקבלת התעודה והעיסוק בתחום.

תכני הקורס

קורס להכשרת עוסקים במזכירות ביטוח מכיל נושאים רבים ומגוונים. להלן סקירה קצרה ולא מקיפה כלל של חלק מהם: הלומדים יעסקו ויכירו את מטרות הביטוח; עקרונות הביטוח; סוגיהם ומטרתם של ביטוח עסק; מהותו של ביטוח הבריאות; ביטוח תאונות – מהו; מושגי יסוד בביטוח תביעות ודוחות בעבודת הביטוח; תפקודו של סוכן הביטוח; הכנת טפסים מתאימים לפוליסות, לדוחות ולתביעות; הכרת כל סוגי הפוליסות; ביטוח חיים; ביטוח דירות; הבנת תפקידו של המפקח על הביטוח; ועוד.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה לקורס המכשיר העסקה במזכירות ביטוח עשוים להשתנות באופן טבעי בין מוסדות הלימוד השונים, אולם לעתים קרובות הם מתמקדים ב: שתים עשרה שנות לימוד, נסיון וידע בעבודה על מחשב בכלל, ובסביבת האופיס בפרט, ויכולת להוכיח נסיון מעשי של שנתיים לפחות בתחום המזכירות. נדרש גם ריאיון קבלה לצורך בדיקת התאמה אישית מקצועית ולמסגרת הקורס.